ROZWIĄZANIA DEDYKOWANE
Przygotowanie dedykowanego rozwiązania informatycznego każdorazowo związane
jest ze zrozumieniem procesów biznesowych istniejących u naszych Klientów.
Na pewien czas zamieniamy się w pracowników naszego Klienta analizując pracę
na poszczególnych stanowiskach, codzienne czynności personelu, wskaźniki
potrzebne do podejmowania decyzji dla kadry zarządczej, czy wymagane przez
Zarząd informacje strategiczne.
Podczas takiego procesu niejednokrotnie udaje
nam się nawiązywać poza relacjami biznesowymi również relacje towarzyskie.
Budowanie zaufania i wsparcia IT dla biznesu naszych Klientów wymaga od nas
rozumienia zmieniających się realiów rynkowych w najróżniejszych branżach,
oraz innowacyjnych pomysłów pomagających naszym Klientom zdobywać cenną
przewagę konkurencyjną.
Przedstawiamy poniżej przykładowe wdrożenia.
DEDYKOWANY WEBOWY SYSTEM CRM
Dedykowany webowy system CRM, tworzony dla jednego z naszych klientów (dużej
firmy dystrybucyjnej), którego specyficznych wymagań nie był w stanie zaspokoić
żaden z dostępnych na rynku systemów CRM. Jest to system, który kompleksowo
wspiera procesy sprzedażowe. Poza standardowymi funkcjonalnościami systemów
klasy CRM, zawiera on rozwiązania wymagane do płynnego prowadzenia sprzedaży.
Pierwszym etapem projektu było przygotowane dokumentu „Analiza potrzeb w zakresie
rozwiązania klasy CRM”, którego celem było przedstawienie wymagań naszego klienta
w zakresie systemu informatycznego wsparcia procesu sprzedaży oraz zarządzania
relacjami z klientami (CRM). Kolejnym krokiem było przygotowanie dokumentu
analizy funkcjonalnej zawierającej między innymi makiety wszystkich ekranów
systemu wraz z opisem ich działania. Na podstawie tych dokumentów został stworzony
system, który zawiera między następujące moduły:
- Zarządzanie kampaniami,
- Zarządzanie projektami,
- Zarządzanie ofertami,
- Zarządzanie działaniami,
- Poczta elektroniczna,
- Repozytorium dokumentów,
- Raporty i analizy.
System jest używany produkcyjnie od kwietnia 2013 roku. Od momentu uruchomienia produkcyjnego firma Innotion świadczy usługi serwisu.
SYSTEM DO OBSŁUGI POŻYCZEK
System został stworzony dla firmy MikroKasa, udzielającej ekspresowych pożyczek. Wraz z dynamiczną ekspansją sieci placówek na całą Polskę w 2012 roku i zmianą profilu oferowanych usług i klienta na osoby młode i dynamiczne, firma potrzebowała nowego systemu do sprawnej obsługi pożyczek potrafiącego sprostać nowym wymaganiom. Dla firmy MikroKasa stworzyliśmy, więc dedykowany system dostosowany w pełni do nowych potrzeb zawierający między innymi:
- Składanie wniosków przez sieć agentów rozmieszczonych na obszarze całej polski,
- Analizę wniosków zgodną z procedurami firmy,
- Automatyzacje pobierania danych z BIK,
- Generowanie niezbędnych do wypełnienie dokumentów,
- Obsługę pożyczek na każdym etapie jej życia,
- Integrację z systemem bankowym klienta,
- Automatyzację procesu windykacji niespłaconych pożyczek (informowanie klientów, generowanie wezwań do zapłaty, itp.),.
- Integrację z e-Sądem,
- Raportowanie i analizowanie dostępnych danych. System zawiera 15 dedykowanych raportów prezentujących wszystkie niezbędne informacje o stanie firmy.
System jest używany produkcyjnie od sierpnia 2013 roku. Od momentu uruchomienia produkcyjnego firma Innotion świadczy usługi serwisu dające gwarancję klientowi na szybki czas reakcji w sytuacjach awaryjnych.
PMKS - PROJECT MANAGEMENT & KNOWLEDGE SYSTEM
Projekt PMKS został zrealizowany dla firmy BSSG, która realizuje projekty informatyczne, w które zaangażowane są firmy współpracujące i pracownicy o różnych kompetencjach. Narzędzie Project Management & Knowledge System zostało stworzone w celu zapewnienia optymalnego zarządzania zasobami, harmonogramowania zadań oraz kontroli postępów i terminowości realizowanych projektów. System ten umożliwił decydentom i Project Menagerom kontrolę nad realizowanymi projektami. W projekcie zostały wykonane m.in.:
- Koncepcja realizacji aplikacji w oparciu o wymagania klienta – Analiza,
- Moduł harmonogramowania projektów i zadań,
- Moduł do zarządzania projektami i ofertami,
- Algorytm planowania zadań z uwzględnieniem m. in. kompetencji pracowników, ich godzin pracy oraz lokalizacji zadania,
- Moduł do zarządzania zadaniami w projektach i ofertach,
- PPM – Portfolio Project Management.
Projekt został zakończony w listopadzie 2013 roku.
Jeżeli chcieli by Państwo wiedzieć jak powstają takie systemy zapraszamy również do zapoznania się ze stroną opisującą proces powstawania rozwiązań dedykowanych lub zapraszamy do kontaktu.
Chętnie spotkamy się Państwem i przedstawimy naszą ofertę.
ZADAJ PYTANIE
SPOTKAJ SIĘ Z NAMI
Zadzwoń: 533 35 35 94 lub napisz biuro@innotion.pl Odpowiemy na wszystkie Państwa pytania...
FORMULARZ KONTAKTOWY
DLACZEGO
INNOTION?
Zrozumienie biznesu i potrzeby klienta, młodość, doświadczenie, skuteczność oraz efektywność to główne cechy charakteryzujące naszą firmę. Wspólnie zdobywaliśmy doświadczenie w jednej z największych polskich korporacji informatycznych. Gdy trafiliśmy na bariery w rozwoju zdecydowaliśmy się wejść na rynek z naszą wizją IT, które w pełni wspiera i rozumie biznes. Założycielska czwórka ma ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami do ponad stu specjalistów oraz w realizacji i kierowaniu projektami od małych i średnich po złożone systemy warte kilkadziesiąt milionów złotych, wdrażane zarówno w Polsce, jak i poza granicami kraju.