Oprogramowanie i doradztwo IT

SPRAWIAMY, ŻE IT MÓWI JĘZYKIEM BIZNESU


APLIKACJE WEBOWE


Aplikacje internetowe to obowiązujący standard tworzenia oprogramowania dla biznesu. Możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorów, brak potrzeby instalacji oprogramowania na komputerze klienta oraz dostęp z każdego miejsca na świecie za pomocą komputera, telefonu lub tabletu to najważniejsze zalety takich rozwiązań. Poniżej przedstawiamy nasze realizacje złożonych aplikacji internetowych oferujących użytkownikom końcowym bogaty zestaw funkcjonalności.


TEMITIME


Temitime to system internetowy stworzony dla wydawnictwa Wiedza i Praktyka. Przeznaczeniem systemu jest wsparcie kancelarii prawnej na wszystkich etapach jej funkcjonowania, a w szczególności odciążeniu prawników i partnerów kancelarii od zadań administracyjnych. Aplikacja Temitime posiada następujące moduły:

  • Zarządzanie klientami,
  • Zarządzanie sprawami,
  • Zarządzanie czynnościami,
  • Rejestracja czasu pracy,
  • Repozytorium dokumentów,
  • Rozliczenia z klientem,
  • Baza adresowa,
  • Korespondencja przychodząca i wychodząca,
  • Panel Klienta.
W systemie wykorzystano zaawansowane technologie zapewniające najwyższej klasy bezpieczeństwo. Dane i dostęp do serwerów jest szyfrowany, a baza danych każdego klienta przechowywana jest w oddzielnym schemacie.

Więcej informacji o systemie mogą Państwo przeczytać tutaj.

Do budowy systemu wykorzystano następujące technologie: Java, JavaScript, jQuery, HTML, CSS. Jako system bazodanowy został wykorzystany PostgreSQL.

System został uruchomiony produkcyjnie w 2012 roku. Od tego czasu nasza firma świadczy usługi serwisu oraz rozbudowuje system o nowe funkcjonalności.


SODEXO SELECT


Sodexo Select to platforma webowa stworzona dla globalnego lidera w obszarze rozwiązań motywacyjnych dla pracowników. Platforma służy do zarządzania systemem świadczeń pozapłacowych. Pracownicy mają dostęp do portalu, w którym mogą wybierać dla siebie świadczenia oferowane przez pracodawcę, natomiast pracodawca może zarządzać zestawem dostępnych świadczeń, budżetami dostępnymi na świadczenia oraz kontrolować wykorzystanie przydzielonych budżetów. System posiada następujące elementy:


  • Panel Centralny służący do zarządzania klientami korzystającymi z platformy,
  • Panel Administratora służący do konfiguracji systemu świadczeń pozapłacowych klienta. Panel Administracyjny pozwala między innymi na:
    • kontrolę przebiegu realizacji zamówień,
    • kontrolę kosztów,
    • podgląd wykorzystania budżetu przydzielonego pracownikom i całemu programowi,
    • komunikację z pracownikami,
    • personalizację panelu pracownika,
    • obsługę zapytań od pracowników,
    • przygotowywanie raportów i zestawień dla pracowników działu HR,
    • przeprowadzanie analiz,
  • Panel Pracownika, czyli miejsce gdzie pracownik decyduje o świadczeniach z których chce skorzystać.

System sprzedawany jest w modelu SaaS (Software as a Service). Dostęp do systemu odbywa się przez przeglądarkę internetową. W systemie wykorzystane zostały następujące technologie: Java, Ext JS, jQuery, HTML oraz CSS. Jako system bazodanowy wykorzystany został PostgreSQL.

Więcej informacji o produkcie mogą Państwo przeczytać tutaj.

ZADAJ PYTANIE

SPOTKAJ SIĘ Z NAMI

Zadzwoń: 533 35 35 94 lub napisz biuro@innotion.pl Odpowiemy na wszystkie Państwa pytania...

FORMULARZ KONTAKTOWY

DLACZEGO

INNOTION?

Zrozumienie biznesu i potrzeby klienta, młodość, doświadczenie, skuteczność oraz efektywność to główne cechy charakteryzujące naszą firmę. Wspólnie zdobywaliśmy doświadczenie w jednej z największych polskich korporacji informatycznych. Gdy trafiliśmy na bariery w rozwoju zdecydowaliśmy się wejść na rynek z naszą wizją IT, które w pełni wspiera i rozumie biznes. Założycielska czwórka ma ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami do ponad stu specjalistów oraz w realizacji i kierowaniu projektami od małych i średnich po złożone systemy warte kilkadziesiąt milionów złotych, wdrażane zarówno w Polsce, jak i poza granicami kraju.